czwartek, 19 lutego 2015

To Nie Książka #1- Kreatywnie i przyjemnie

Witam Was, znowu! Jak pisałam poprzednio, zamówiłam kolejne dzieło autorstwa Keri Smith- To nie Książka. Zamówiłam ją tydzień (!!!!) temu i dopiero wczoraj doszła. Takie uroki Polski :). Od razu po przyjściu paczki , zaczęłam robić zadania, ale jedno zrobiłam dzisiaj po powrocie ze szkoły.


Na wstępie autorka pisze, że jest to rzecz która powstaje z udziałem czytelników i od nas, właścicieli zależy jaki będzie efekt końcowy. Od razu zajrzałam na kilka zadań i musze przyznać,że podobają mi się bardziej. Jeśli chodzi o wygląd Nie- Książki, to jest podobna do Zniszcz Ten Dziennik, ale jej okładka jest czerwona. Ilością stron minimalnie przewyższa Dziennik.  Ale dość tego, przejdźmy do zadań!

Pierwsze zadanie, jakie wybrałam wyglądało tak:
Pomysł wpadł mi do głowy prawie od razu :)

Trójkąty, to jest to! Następne zadanie zachwyciło mnie, gdyż kocham czytać!
Hmmmm, pierwszą ksiażką okazał się Harry Potter i Kamień Filozoficzny
I znowu zadanie z wykorzystaniem (w moim wypadku ) Harry'ego

A teraz ostatnie zadanie :)


Challenge Accepted!!!

Strona, jaką wybrałam głosiła:

Do tego zadania potrzebowałam małego pomocnika...
Pan cytrynka pomógł mi zaszyfrować wiadomość





Ale co zaszyfrowałam , to nie powiem! To już koniec dosyc długiego posta , następne z tej serii będą krótsze :) Zapraszam na mojego instagrama ( @blackxhorse1) a już niedługo pojawi sie pewna niespodzianka!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz