niedziela, 8 marca 2015

TAG: 12 pytań o szkole

Hej, witajcie znowu! Na wstępie zaznaczam, że post z Nie-Książką będzie w tym tygodniu!
Dzisiaj zajęłam się dosyć starym tagiem, który (jak już widać po tytule) jest osadzony w tematyce piekł... szkoły. Zapraszam!

1. O której wstajesz do szkoły?
-Budzik mam ustawiony na 5:50 i tak zazwyczaj wstaję.

2. Twój ulubiony nauczyciel?
- Myślę, ze jest to mój nauczyciel od historii. Zawsze jest z nim zabawnie i potrafi wszystko dobrze wytłumaczyć. Widać od razu, że ma wielką wiedzę.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
- Z moimi ocenami jest trochę dziwnie, bo mam 2 piątki i czwórkę a reszta to 6. Ale najlepiej radze sobie z angielskim.

4. Plecak czy torba?
-Wolę plecak, torby są bardzo ładne, ale przeciążają jedno ramię i na długie dystanse są niewygodne. Osobiście wolę i nosze plecak.

5. Malujesz się do szkoły?
- Mam tlko 13 lat, więc nie :) Po co niszczyć sobie cerę pudrami czy podkładami? Jedyne co robię to używam tuszu do rzęs i to  w bardzo małych ilośćiach no i tylko na dyskoteki :)

6. Jak zazwyczaj ubierasz się do szkoły?
-Wygodnie. Zazwyczaj są to czarne getry+T-shirt lub czarne getry+ bluza/sweterek. W szkole zawsze mam na nogach czarne trampki.

7. Jesz w szkole drugie śniadanie?
- Nie, zawsze zapominam, ale w szkole mamy słodkie bułki za darmo, wiec gdy jestem głodna, korzystam z okazji.

8. Przedmiot z którego jesteś słaba?
-Matematyka jest moją zmorą! Mam z niej jedyną 4, ale pewnie jest na wyrost...

9. Czym jeździsz do szkoły?
- Idę na piechotę, mam do niej jakieś 5 minut drogi.

10. Zmieniasz buty w szkole?
- U nas w szkole jest zasada, że od 1 listopada do połowy marca zmieniamy buty obowiazkowo, a ja nie zamierzam się buntować i zmieniam, ponieważ nie chcę robić paniom sprzątajacym dodatkowej pracy.

11. Lubisz W-F?
- Nienawidzę! Lubię sport, ale w postaci spacerów,jazdy na rolkach/rowerze czy jazdy konnej, ale na w-f tylko gramy w koszykówkę i siatkówkę, czego nie lubię. 

12. Jak się czujesz w szkole?
- Jestem osoba, którą wszyscy lubią, ale ja sama lubię może 3 osoby z klasy. Nauczyciele są w porzadku, uczniowie też, nie mam na co narzekać :)

To by było na tyle,ja mogę od siebie dodać, że bez WF nienawidzę angielskiego, religii, polskiego ( mam z nich 6, ale są nudne ) Jeśli chodzi o Religię, to nie wiem po co ona jest w szkole, nie jestem osobą, która chodzi co tydzień do kościoła. Jestem uważana za osobę grzeczną, ale tylko dla tego, że moje uwagi zachowuję dla siebie. Gdybym cały czas gadała co myślę, zapewne już miałabym naganne zachowanie :)

Do zobaczenia w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz